Vida més enllà del Guinovarda

Les alumnes i els alumnes de 2n de Batxillerat de l’institut Guinovarda poden estar ben contents. El passat 25 de gener van descobrir que tots els seus esforços dels darrers anys, de tota la seva vida, des que van trepitjar per primer cop l’escola primària, tenen un horitzó real i material en forma de campus universitari; un horitzó que ja no els sembla tan llunyà.
I és que van tindre ocasió de tocar i respirar l’ambient universitari al campus de la UAB, on van poder fer una visita guiada i on, després, els oferiren una xerrada informativa sobre els graus, les infraestructures, els serveis que s’hi ofereixen. Tot un munt de possibilitats engrescadores per a un alumnat que, a aquestes alçades del curs, a pocs mesos de les PAU, ha certificat amb alegria que, efectivament, hi haurà vida més enllà del Guinovarda.
Sols esperem que quan arribi el moment no oblidin d’on venen i que, de tant en tant, ens dediquin algun pensament tendre i afectuós.

2n de Batxillerat a la UAB