Fase Nacional de les X Olimpíades de Geologia. Una bona representació de l’Institut Guillem de Berguedà

El dia 6 d’Abril de 2019, dues alumnes de segon de batxillerat, classificades a la fase provincial de les Geolimpíades de Catalunya, van participar en la desena edició de les Olimpíades de Geologia a nivell estatal. Enguany es van celebrar a Cáceres, amb una participació total de 96 alumnes, els millors a nivell d’Espanya. Van realitzar 3 proves: una individual i dues en equip. La Paula Hernando Barcons (de l’equip HALITA) va obtenir el tercer premi de la prova per equips i l’Andrea Popa (de l’equip MAGNETITA) el primer premi, d’un total de 33 equips.