Crònica de Sant Jordi

Un any més, a l’Institut Guillem de Berguedà es va celebrar la Diada de Sant Jordi.
En primer lloc, els alumnes de 4t d’ESO van preparar un esmorzar popular per a tot l’institut. A més a més, durant tota la diada, podies comprar una rosa a la seva paradeta.

Després, unes alumnes de 3r d’ESO van començar a fer l’entrega de premis i, a mitja part, la Clara Mas, una alumna del centre, ens va fer una petita actuació i va recitar un poema.
A continuació, uns alumnes de quart molt divertits van acabar l’entrega de premis.

Seguidament, van arribar els balls d’educació física. Els de 1er d’ESO van obrir la tanda de danses amb un ball de bastons. Després, els de 2n d’ESO van ballar els nans nous, a 3er d’ESO van ballar la polka, els de 4t van fer un ball de bastons amb la música dels plens. Finalment, els de 1er de BAT, van ballar una sardana.

Per concloure la celebració, tot l’institut va ballar una sardana en una gran rotllana. Va ser una gran diada!

Alumnes de 3r ESO: Anna, Sança, Carla, Sara i Nehal.