Visita al YOMO del Mobile World Congres de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO de les matèries optatives de Tecnologia i Informàtica, ha assistit al YOMO, el festival del mòbil de ciència i tecnologia per a joves, en el marc de la setmana del Mobile World Congres que es fa a la ciutat de Barcelona.

En aquesta fira, l’alumnat ha pogut gaudir d’activitats de naturalitat diversa però que tenen en comú l’ús de les tecnologies mòbils com a potenciador de l’adquisició de coneixements en les àrees de ciència i tecnologia. YOMO inclou a més a més exhibicions educatives, tallers interactius i conferències teòriques. Aquesta fira aplega a més de 22.000 joves i educadors de Catalunya.

Entre d’altres, els i les joves de l’Institut Gelida han optat per activitats relacionades amb els drons, la realitat virtual, la robòtica, la impressió 3D, les exhibicions educatives i la programació.