Resultats de les proves de Competències Bàsiques, curs 2015-16

D’acord amb les disposicions del Departament d’Ensenyament fem públic el resultat de les proves de Competències Bàsiques que han dut a terme els alumnes de 4t d’ESO d’enguay. Com es pot apreciar, els resultats del centre són de lleugerament superiors a força superiors a la mitjana de Catalunya segons les matèries (entre 0,7 i 8,8%). Es considera que han assolit les competències bàsiques els alumnes que han tret uns resultats entre mitjà-baix i alt i que no les han assolit els que han obtingut uns resultats baixos. Ens és particularment grat comprovar que en totes les matèries els alumnes del centre amb resultat baix són un percentatge inferior a la mitjana catalana. Totes les famílies han rebut els resultats detallats dels seus fills. Enllacem, doncs, un document amb un resum dels resultats del centre.