L’INSTITUT GELIDA COMENÇA EL CURS AMB 42 ALUMNES MÉS QUE L’ANY ANTERIOR

Ha arribat el final de les vacances i finalment els nois i noies s’han retrobat en les aules.

L’Institut ha començat el curs 19-20 amb un total de 418 alumnes i 43 professors. El dia ha transcorregut amb normalitat i només cal destacar el fort augment de matrícula respecte el curs anterior.

El centre va acabar el curs 18-19 amb 376 alumnes i ha començat el 19-20 amb 418. Com que el Departament d’Educació de la Generalitat fa els càlculs de plantilles durant el mes de juny, aquest increment d’alumnes no es veurà reflectit amb cap increment de plantilla.

Esperem poder atendre els nois i noies el millor possible i a tots i totes els desitgem un bon curs i moltes ganes d’estudiar.