Visita de BitPhy

Avui ens ha visitat l’Alberto, soci fundador de la Startup BitPhy. Ha estat explicant, a l’alumnat de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, com va sorgir la idea de negoci i quina ha estat l’evolució de la mateixa fins a arribar a ser una empresa puntera en Big Data i Machine Learning.

També els ha estat comentant quines són les tecnologies més actuals del sector amb les que treballen, i el seu punt de vista sobre l’estat actual del sector a Barcelona.

Ha estat una xerrada molt interessant en la que l’alumnat ha participat activament exposant les seves preguntes i dubtes. Moltes gràcies a l’Alberto i a BitPhy!”