Vídeos adaptats a la llengua de signes

Des del mòdul de Suport a la Comunicació, l’alumnat de segon curs d’Atenció a la Dependència ha recreat diferents cançons en llenguatge bimodal, utilitzant la lectura de llavis i el llenguatge de signes.
A continuació teniu els diferents enllaços per accedir a alguns dels vídeos que s’han elaborat.
Esperem que gaudiu tant com ho ha fet l’alumnat a l’hora de crear-los i muntar-los.

Solo si es contigo, interpretada per Iris Colom, Alba Rosique i Estefania Tinoco.
Tu canción, interpretada per Eva Bautista.
I todos me miran, interpretada per Sandra Camacho, Paula Domínguez, Miriam Lozano i Eva Pariente.
Tanto, interpretada per Belén Fulgencio i Raul Tortosa.