VI Jornada en Valors

Un any més, el darrer dia de classe vam gaudir de la Jornada en Valors. Aquest any, però, a més de comptar amb diferents xerrades centrades en l’educació en valors, hem fet pas més. Per una banda, vam pintar el mur de l’institut amb valors; i per l’altra, les activitats realitzades al llarg del matí pels alumnes més grans (batxillerat i cicles) amb els alumnes de l’ESO, va estar fer manualitats que després, a la tarda, es van vendre a la plaça de l’Església. Vam recaptar 223,23 euros, que es van destinar a la Marató de TV3, aquest any dedicada al càncer.

Novament, la nostra Jornada en Valors va ser tot un èxit!

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ