TIM2 visità CEV Barcelona

cev2017

El passat dimecres 15 de febrer, els alumnes de TIM2 van visitar CEV Barcelona, Centre de Comunicació, Imatge i So. Allí els van explicar en què consistia el seu cicle estrella per arribar a ser Tècnic d’animacions, 3d, jocs i entorns interactius. També els van mostrar quina tecnologia utilitzen, com treballen els alumnes i, per últim, els van trasmetre aspectes importants a considerar de cara a una futura especialització, com són l’autonomia i la constància. Finalment, els alumnes que ho van desitjar van poder probar jocs que havien creat diversos estudiants per presentar els treballs de final de cicle.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ