Taula rodona d’exalumnes

El passat divendres 23 de març els alumnes de 2n de Batxillerat van rebre la visita d’exalumnes del nostre centre que estan ja a la universitat o cursant un cicle formatiu de grau superior.

La taula rodona que repetim cada any permet als nostres alumnes conèixer les experiències que han viscut els companys un cop han deixat el Gabriela per cursar estudis superiors. També els donen consells sobre com han d’afrontar les proves d’accés a la universitat i la seva entrada posterior a un grau universitari o a un cicle formatiu de grau superior.

Una experiència de nou molt positiva que repetirem el curs vinent. Des d’aquí volem agrair a la Judit, el Toni, l’Andrea, la Montse, l’Alejandro, el Víctor, l’Acoran i la Hassiba la seva presència.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ