Sortida de les alumnes de 1r d’Educació Infantil

El dimecres 10 de febrer ,amb motiu de la Setmana d’Orientació Acadèmica i Professional, les alumnes de 1r d’Educació Infantil vam visitar la llar d’infants Les Rovires de Pallejà.

Va ser una visita molt profitosa ja que vam poder relacionar-nos amb els infants i participar en les diferents activitats  dirigides del matí, com el Bon Dia i  la classe d’Anglès, i l’activitat de joc lliure com l’estona  de pati.

Al mateix temps vam poder compartir l’experiència de dues alumnes de 2n, la Clàudia Márquez  i la Nerea Quesada, que realitzen  les FCT a Les Rovires, on les vam poder veure en plena activitat laboral.

En acabar les activitats amb els infants, la Teresa Cristóbal, directora del centre, ens va oferir una xerrada molt interessant sobre el perfil personal i professional més adient per treballar en llars d’infants i  la necessitat de formació contínua dels tècnics en Educació infantil.

En acabar la visita vam marxar amb una mica de tristesa per deixar els infants…però agraïdes i molt plenes de noves expectatives i il·lusions.