Sortida Caprabo 2n d’ADM

Els alumnes de 2n d’ADM hem realitzat  el dilluns 11 d’abril una sortida al Caprabo del Centre Comercial La vailet per tal de realitzar les activitats del mòdul M07 Suport Domiciliari  relacionades amb la Gestió i administració de la economia de la llar i la compra  i emmagatzematge de productes de la llar.

En acabar l’activitat el Sr Juan Carlos i la Sra. Montse van oferir  a cada alumne un petit detall per berenar

Com cada any l’activitat ha resultat molt productiva i volem agrair als responsables i treballadors de la botiga la seva ajuda i atenció.

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ