Nota informativa sobre la vaga general educativa.

Els proper dia 9 de març 2017 s’ha convocat una vaga general educativa, tant del sector d’estudiants com del professorat. Tot i que part del professorat s’adherirà a aquesta vaga, el centre garanteix els serveis mínims.

Pel que fa a l’alumnat, el Consell de Delegats, un cop reunit i havent proposat a la resta d’estudiants de l’institut l’adhesió a la vaga, ha acordat adherir-s’hi. Per tant, l’alumnat del centre de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat, CAS i Cicles Formatius, d’acord amb el estableixen les Normes d’organització i funcionament del centre (NOFC), ha optat per majoria fer vaga el proper dijous 9 de març.

El Consell de Delegats ha proposat la visualització de diferents pel•lícules i documentals relacionats en l’educació com a activitat reivindicativa, que durant el mateix dia seran tractats al centre de 8:00 a 10:00 els grups de matí (i de 15:00 a 17:00 per als grups de tarda). Tots els alumnes que faran vaga hi han de participar.

Recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, i d’acord també amb la mateixa normativa vigent, no pot fer vaga en cap cas, i seguirà les classes, amb el benentès que si algun professor/a fa vaga, en aquell cas el grup no farà classe durant aquella hora i s’aplicaran els serveis mínims de guàrdia.