Llista de persones admeses període octubre 2016

assessoramentv2

X9825383J

SC – Serveis socioculturals i a la comunitat

Reclamacions: Des del dia de la publicació hi ha 4 dies hàbils per reclamar.

Criteris d’admissió: l’ordre d’admissió, als centres públics dependents del Departament, es realitzarà d’acord amb la major edat de la persona sol·licitant. 

Lliurament de la documentació:  en la secretaria del centre, 4 dies hàbils a partir de la publicació del llistat de persones admeses.

Calendari d’inici de l’assessorament: el centre concretarà la data d’inici de les sessions d’assessorament. Hi haurà una sessió comuna. La data serà publicada en la nostra pàgina web.

 

Documentació que s’ha de lliurar a secretaria per fer la inscripció :

  • Full de sol·licitud imprès amb les dades personals i la família professional escollida.
  • Fotocòpia del DNI, NIE o Passaport, acompanyat de l’original per a la seva verificació.
  • Document justificatiu de la bonificació o l’exempció del preu públic, si és el cas.
  • Resguard de pagament del preu establert:

– El preu del servei és de 60€ (excepte excepcions i bonificacions). El pagament s’haurà de realitzar al següent nº de compte bancari:

– Nº compte INS Gabriela Mistral: 2100 3134 51 2200078470, amb el codi: 0323702

– La manca de pagament del preu del servei en el termini establert comporta l’exclusió del servei.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>