La Setmana d’Orientació del grup de ADM1

Durant la Setmana d’Orientació, el grup de primer del cicle formatiu de grau mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, va poder conèixer els diferents àmbits d’actuació on podran desenvolupar la seva feina un cop finalitzats els seus estudis.
Per començar la setmana, vam comptar amb el pianista Lluís Grané, veí de Sant Vicenç i exalumne del Gabriela Mistral, amb el qual vam poder gaudir d’un taller de musicoteràpia molt productiu i interessant.
A Sant Vicenç, vam visitar el CEE Iris, l’atenció domiciliària ABD i les residència Sophos i Primitiva Barba. En aquesta darrera, vam poder realitzar uns tallers que els mateixos alumnes van preparar.
També vam anar a Pallejà, on vam veure com treballaven a la residència Roma, i el centre de dia Ana Ribot.
A més de les sortides, vam tenir xerrades sobre temes importants per a ells, com són les FCT’s (pràctiques), i la possibilitat de participar en el programa ERASMUS+ (pràctiques a l’estranger).
I amb tot això, finalitzem un any més, la nostra Setmana d’Orientació amb èxit.