Festival de cinema de terror de Molins de Rei.

El passat divendres 13 de novembre els alumnes de Batxillerat i CAS del nostre institut  van realitzar una sortida de tutoria a Molins de Rei per acudir a la VII Mostra de Curtmetratges per a instituts, activitat emmarcada dins el Festival de Cine de Terror de Molins de Rei.

Després de gaudir dels cinc curtmetratges escollits per a projectar aquest any i d’escoltar una de les actrius protagonistes d’un sisè, que es va projectar fora de concurs, van triar el curt guanyador mitjançant una votació entre tots els assistents. Per acabar la jornada, alguns dels nostres alumnes van ser premiats en el sorteig que es va dur a terme i van tornar a casa amb un paquet de pel·lícules.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ