Eleccions al Consell Escolar

La propera setmana hi ha les eleccions al Consell Escolar. Les votacions del sector de famílies són el dimarts 27 de novembre, de 7.45 a 19.00 hores. Els candidats són:

• Mercedes Denia Luque, mare del Juan Antonio Molina de 1r d’ESO i del Chema Molina de 2n d’ESO
  • Susana Martín Hernández, mare de la Lucía Vela de 4t d’ESO
  • Susana Moreno Sánchez, mare de la Claudia Cáceres de 2n d’ESO i de l’Andrea Cáceres de 1r de Batxillerat
  • Mónica Pacheco Bernier, mare de la Lara Alonso de 2n d’ESO
  • Silvia Ortiz Mañé, mare de l’Adrián i la Natalia Cano de 4t d’ESO

Tal com hem comunicat, les eleccions són el mateix dia en què hi ha l’assemblea de l’AMPA, a la qual demanem la màxima assistència, atesa la importància dels temes a tractar. Serà dimarts 27 de novembre, a les 17.30 h, a la sala d’actes.

L’alumnat votarà el dia 30 de novembre. Els candidats són:

• Lucía Vela Martín, de 4t d’ESO
  • Sergi Barona Pérez, de 2n de DAS