Adaptacions a les línies d’autobús

S’han modificat els horaris de l’autobús urbà a partir del proper 14 de setembre per tal d’ajustar-los a les noves franges horàries d’entrada i sortida de l’alumnat. No se n’han modificat els recorreguts.

El dia 15 de setembre també iniciaran el servei la línia escolar i el reforç de matí a la línia SV2.
Es garanteix l’arribada abans de les 7.55 h i la sortida a partir de les 14.45 h. També es garanteix l’autobús per a l’alumnat de CCFF abans de les 15 h i passades les 21.30 h.

Els autobusos s’han renovat recentment i tenen una major capacitat. Es procedeix a la seva neteja i desinfecció seguint els protocols establerts. Recordem que l’ús de la mascareta és obligatori i que es recomana la higiene de mans abans i després de viatjar.

Es disposarà de tríptics informatius i guies a bord dels autobusos.

Podeu consultar aquí l’enllaç a la notícia on s’explica amb detall la modificació d’horaris. A l’apartat de transport públic de la web municipal es poden consultar tots els horaris.