Acollida, a la Fundació Joan Miró

El passat dijous 20 de febrer els alumnes de l’aula d’acollida van visitar la Fundació Joan Miró de Barcelona. En arribar a plaça d’Espanya, l’alumnat va poder posar en pràctica el català preguntant en el punt d’informació com arribar al museu. De camí, van descobrir la muntanya de Montjuïc amb les fonts, jardins, museus i el paisatge del perfil de la ciutat de Barcelona. Els alumnes van gaudir de la visita guiada pel museu i d’activitats que ens van apropar a l’univers Miró.

L’experiència ha estat molt positiva i ja estem pensant en altres activitats per seguir coneixent més coses del lloc on vivim.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ