Participació a la XVII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

El passat dia 7 de novembre es va celebrar la XVII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament a l’Hotel Exe Campus de la UAB a Sant Cugat amb l’assistència de més de 750 professionals.

El nostre institut va poder participar de la jornada des de diferents vessants: l’Eva Cuello, des de la Unitat de Qualitat del Departament, va formar part de l’organització de  la jornada, el Rubén Martín va presentar les nostres pràctiques en l’ús de programari gratuït, i el Víctor Salvador i l’Eva Gil van organitzar i dinamitzar l’scape room de la qualitat, per cert que  amb molt èxit, una versió adaptada del que fan els nostres alumnes de 4t. La resta vam participar en diferents taules on vam poder escoltar i aprendre experiències sobre pràctiques educatives i de gestió, eines TAC, coeducació, Qualitat i d’altres, amb l’objectiu d’aprendre noves tècniques i metodologies que ens ajudin a transmetre als nostres alumnes la capacitat de participar en la transformació de la societat en la qual vivim per convertir-la en més justa, respectuosa i equitativa.

I per tal que us feu una idea de la jornada us deixem un recull de fotografies !!!