Taula rodona d’exalumnes

El passat divendres 11 de març els alumnes de 2n de Batxillerat van rebre la visita d’exalumnes del nostre centre que estan ja a la universitat o cursant un Cicle Formatiu de Grau Superior i de dos alumnes que, actualment, estan estudiant els dos Cicles de Grau Superior que s’imparteixen al nostre institut: Educació Infantil i Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma.

La taula rodona, que repetim cada any, permet als nostres alumnes conèixer les experiències que han tingut els companys un cop han deixat el Gabriela per realitzar estudis superiors. Reben els seus consells sobre com han d’afrontar les Proves d’Accés a la Universitat i la seva entrada posterior a un Grau Universitari o a un Cicle Formatiu de Grau Superior.

A més els alumnes dels Cicles Formatius del nostre institut els hi van explicar el que significa estudiar un cicle en formació dual i l’experiència laboral que s’adquireix.

Una experiència, de nou, molt positiva que repetirem el curs vinent. Des d’aquí volem agrair a la Paula, la Badia, l’Aina, el Rubén, la Cristina, l’Ana, l’Adrià, l’Acoran i la Yousra la seva visita i que ens hagin dedicat part del seu valuós temps.

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ