La volta al món fent Activitat Física!

Des de l’Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts), l’Institut de Pallejà (Pallejà) i l’Institut Bernat el Ferrer (Molins de Rei), els departaments d’Educació Física ens hem unit per dur a terme un projecte intercentres d’activitat física per fomentar la pràctica d’hàbits saludables entre el nostre alumnat.

L’objectiu és aconseguir sumar quilòmetres caminant, corrent o en bicicleta per fer la volta al món (40.067Km). Ho farem de manera cooperativa entre centres i competint alhora també entre instituts. Entre tots anirem sumant quilòmetres i un cop el marcador col·lectiu arribi a 40.067Km es comprovarà quin centre n’ha fet més en aquesta volta al món.

Per comptabilitzar-ho utilitzarem l’aplicació Strava. Cada centre generarà un club a Strava i cada alumne i personal del centre (professorat i PAS) es generarà un compte privat en aquesta mateixa aplicació indicant el nom i el grup al qual pertany. També s’haurà d’inscriure al club de l’institut corresponent per tal que els quilòmetres que realitzin se sumin al marcador col·lectiu del centre. D’aquesta manera podrem portar en directe el recompte actualitzat de cada institut.

Des de la matèria d’EF, abans d’iniciar el joc, es facilitarà als alumnes la informació necessària per utilitzar l’aplicació i es provarà per tal que el dia d’inici tothom sàpiga com funciona sense problema.

La competició començarà el dia 1 de maig. Prèviament (el dia 6 d’abril) i coincidint amb el Dia Internacional de l’Activitat Física es llençarà per les xarxes socials dels tres centres un vídeo motivacional de l’activitat animant a tothom a participar. Cada professor d’Educació Física (un total d’onze) intentarà animar la seva comunitat educativa a practicar activitat física dins i fora de l’horari lectiu.

En podeu veure la notícia aquí!