Projectes a 1r B d’ESO

Durant el mes de març, els alumnes de 1r d’ESO han dut a terme diversos projectes dels quals, per primer cop, n’han escollit la temàtica.

A 1r B, els tres temes escollits han estat la boxa, la moda i les malalties mentals. Per treballar-los hem pogut comptar amb experts en la matèria que ens han ajudat a aprofundir-hi.

D’una banda, alguns alumnes han gaudit dels entrenaments, la dedicació i la passió per la boxa d’en Jose, l’entrenador del gimnàs de Cervelló Red Belt. Han estat dues sessions intenses i d’allò més exitoses en què els alumnes han après les tècniques bàsiques de la disciplina i els valors que se’n desprenen. Li donem les gràcies per la seva enorme generositat: en Jose ha fet entrega d’uns guants de boxa a cadascun dels alumnes que han participat dels seus tallers.

D’altra banda, el grup d’alumnes que ha treballat la moda, han conegut amb més profunditat el funcionament d’aquest món de la mà de la Virgínia, creadora de la marca de roba d’esport i roba interior BeVir Clothing. Amb ella han après a valorar el creixement de les petites marques i han conegut el procés de confecció i patronatge d’una peça de roba.

Per acabar, els alumnes que han escollit aprofundir en les malalties mentals, han volgut investigar la fiabilitat de les joguines antiestrès per a reduir l’ansietat. Ho han fet amb l’ajuda de l’orientadora del centre Esther Aguilera, a qui han entrevistat per poder respondre aquesta pregunta.

Han estat tres projectes d’allò més engrescadors. Esperem dur-ne a terme molts més amb tanta il·lusió.