Cursa Sant Vicenç 2017

El passat diumenge 29 d’octubre es van celebrar les curses escolars de Sant Vicenç dels Horts, en les quals van participar diversos alumnes del centre. Eren curses per a alumnes de primària i de secundària de Sant Vicenç del Horts, amb una cursa per a cada nivell.

Els alumnes de 1r d’ESO sortien a les 12 h i feien 800 m; a les 12.15 h sortien els alumnes de 2n d’ESO i feien 1.500 m. D’aquesta categoria va resultar guanyador Yerai Romero, de 2n C. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO van sortir en conjunt per córrer 2.500 m; d’aquest grup hi havia una gran majoria d’alumnes del nostre centre i van guanyar Marina Pastor, de 4t A, Lídia Rodríguez, de 4t B i Marina Aparicio, de 4t A.

Els darrers alumnes a sortir van ser els de 1r batxillerat, amb un recorregut de 2.500 m. En aquesta categoria únicament hi va haver representació del nostre institut; van guanyar totes les copes: Adrián Molina, Raúl Gómez, Juanjo García, Aida Pueyo, Aida Iglesias i Guadalupe Roldán.

L’ambient va ser molt festiu i els alumnes van quedar molt contents.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ