Any d’eleccions al Consell Escolar

Comença el període d’eleccions al Consell Escolar 2018 i informem de les dades i dates principals del procés:

• 5 de novembre: Es convoquen les eleccions i es publiquen les llistes provisionals dels censos.
  • Del 6 al 9 de novembre: Presentació de les possibles reclamacions a inscripcions dels censos.
  • 19 de novembre: Últim dia de la presentació de les candidatures. El fulls de la presentació de la candidatura us els podeu descarregar clicant: AQUí
  • 14 de novembre Constitució de les meses electorals.
  • Nombre de representants que es renoven en aquesta convocatòria:

– Sector pares i mares d’alumnes: 2
– Sector professorat: 4
– Sector alumnes: 2

Sector personal atenció educativa: Nou sector amb 1 representant que s’ha d’escollir.

• Dates i horari de les votacions:

– Sector pares i mares d’alumnes: 27 de novembre de 7:45 a 19:00 hores
– Sector professorat: 28 de novembre a les 16:00 hores