Iniciem el projecte Voluntariat per la llengua

La Mediateca de l’institut va ser l’escenari el dimarts 19 de març de la presentació del projecte de Voluntariat per la llengua a l’institut.

Enguany, i amb la col·laboració de l’Espai Jove La Capella, l’alumnat de 1r a 4t d’ESO participa en el projecte de parelles lingüístiques a l’institut l’objectiu del qual és millorar l’ús del català i alhora serveix per potenciar el vincle entre els alumnes dins el centre i amb La Capella.

Durant una franja setmanal, les 12 parelles lingüístiques que s’han format (el voluntari, que parla català fluidament, i l’aprenent, que en té coneixements bàsics i que vol adquirir-ne fluïdesa) es trobaran per fer conversa en català de manera distesa, però també amb materials de suport i amb l’ajuda del professorat si els cal.

L’activitat tindrà una durada de 10 sessions i finalitzarà a final de maig.