Guanyadors de les Aules netes, ordenades i educades

Ja tenim els guanyadors de les Aules netes, ordenades i educades d’aquest primer trimestre.

De primer d’ESO l’aula guanyadora és 1rB. Aquest grup a més de tenir una bona puntuació setmanal en l’ordre i la neteja de la seva aula, té la màxima puntuació per part del personal de neteja, té poques incidències i, a més, ha fet un treball per obtenir punts extres. Podeu veure el vídeo en l’ enllaç. Moltes felicitats als alumnes i a la tutora per la feina realitzada.

De segon d’ESO l’aula guanyadora és 2n A. El personal de neteja fa una valoració molt positiva de l’estat de l’aula diàriament. La puntuació ha estat molt ajustada i les aules de 2n B i E no han guanyat per pocs punts. La classe 2n D ha realitzat una activitat complementària per guanyar punts extres. Podeu veure alguna fotografia aquí. Moltes felicitats a 2nA i al seu tutor.

El dia 19 de desembre els alumnes de les aules premiades podran gaudir de dues sortides:

1r B Fira de Santa Llúcia de Barcelona.

2nA Patinatge sobre gel a la Farga de l’Hospitalet.