MART XXI: És possible una colònia humana al planeta Mart?

marte21noticia

Els passats dies 31 de gener i 1, 6, 8 i 10 de febrer els alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’institut van participar en el projecte “MART XXI: És possible una colònia humana al planeta Mart?” de la Universitat Politècnica de Catalunya de Castelldefels al qual hi col·labora l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.

Els alumnes participants es van dividir en 9 grups els quals, guiats per investigadors universitaris, van realitzar diversos experiments i assajos científics als laboratoris i instal·lacions de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels i a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona, amb uns resultats molt espectaculars.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ