APS Bicicletes!

apsbicis

Un any més, els alumnes de l’APS (aprenentatge i servei) Bicicletes han recollit i reparat bicicletes en desús a fi de donar-les després a les escoles de primària de Sant Vicenç.

El passat dijous 1 de juny es va realitzar el lliurament de les bicicletes a l’escola La Guàrdia, centre escollit per a aquest any. El grup participant de l’APS va ser rebut pel director i la classe de P5. Els petits van escoltar amb atenció les explicacions sobre el treball realitzat i, molt contents, van voler provar les bicicletes de seguida. Esperem que les gaudeixin!