Una nit a l’institut

El passat divendres 25 de gener, els alumnes de 3r d’ESO D van gaudir del premi escollit de les aules netes: passar una nit a l’institut. En arribar, van preparar l’aula dormitori amb matalassos del gimnàs, després van gaudir d’un sopar servit pels professors participants. La jornada es va posar interessant quan es van tancar els llums del centre i acompanyats de música terrorífica van jugar a fet i amagar amb llanternes. Els moments relaxants van arribar amb la projecció de la pel·lícula Campeones a l’aula dormitori acompanyada de crispetes i beguda. En arribar el matí, van gaudir d’un bon esmorzar abans de marxar cap a casa.