Tens gana? Obrim al migdia

Tornant de les vacances de Nadal hem començat els projectes a 3r d’ESO. L’objectiu dels alumnes és el muntatge d’un restaurant, del qual ells seran els treballadors i les famílies, els convidats.

Durant la setmana del 8 a l’11 de gener, els alumnes han pogut veure les feines que s’han de fer per treballar en un restaurant i han assistit a xerrades per part de diferents experts.

Dimecres dia 9 vam rebre les famílies a l’institut i dos alumnes de 3r, l’Aitor Pedragosa, de 3r D, i l’Alejandro Berbel, de 3r C, van explicar-los el projecte que han de fer aquest trimestre. Se’ls va demanar la col·laboració, la qual va ser molt positiva en tot moment, i van haver de triar una temàtica per al restaurant mitjançant una enquesta. L’opció més votada va ser fer un restaurant ambientat amb una temàtica musical.

Dijous dia 10 els mateixos alumnes van escollir el rol del restaurant que volen aprendre.

Amb tot això només cal dir: cuiners, a les olles; cambrers, a la sala; dissenyadors, a dissenyar, i artistes, actuem que comença la funció.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ