Sortida de Rugbi de 3r d’ESO

El passat dimecres, 1 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO van assistir a la jornada de rugbi organitzada a Cornellà de Llobregat.

Tots els alumnes van poder disfrutar d’una jornada on van participar en diferents activitats relacionades amb el rugbi, van utilitzar material específic de rugbi i van  poder viure en primera persona jugades específiques de l’esport, com són la melé, el placatge o el xut a pals, entre d’altres.  Els alumnes van disfrutar, juntament amb altres instituts del Baix Llobregat, d’una jornada on el més important era passar-ho bé aprenent i compartint experiències.

Un cop van finalitzar les activitats es va realitzar un partit on els alumnes van posar en pràctica tot allò après durant la jornada.

L’experiència, un cop més, ha estat molt positiva compartint nous coneixements i aprenentatges i, de ben segur, es repetirà el curs vinent.

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ