1r Gran Premi Gabriela Mistral

El 1r Gran Premi Gabriela Mistral de Cotxes elèctrics ha estat tot un èxit!

El passat dia 11 d’abril, a les pistes de l’institut es van dur a terme les curses eliminatòries, les semifinals i la gran final! Els deu equips van animar els cotxes dels seus companys, la música va sonar tota l’estona, i l’esdeveniment va ser tota una festa.

En el gran premi es van veure els cotxes resultants de tres mesos intensos de feina dels alumnes, fruit de l’estudi de les màquines, els mecanismes i les energies renovables a les hores de Tecnologia. En total, 45 cotxes van participar en l’esdeveniment.

A més, per tal de fer més atractiu l’esdeveniment i vestir-lo com un autèntic Gran Premi, els alumnes van treballar la part artística durant 10 hores de projectes, deixant volar la seva imaginació, creant cartells commemoratius,  solidaris, ecologistes i d’igualtat de gènere, marxandatge per animar els colors dels seus equips, invitacions, un podi magnífic amb materials reciclats, rams de flors pels guanyadors, banderes de quadres i fins i tot coreografies per animar la festa!

Moltes felicitats a tots aquells que hi van participar i a totes les campiones!