Premi Aules netes i ordenades. Escola Verda. 3r ESO

En el nou repte, a més de valorar la neteja i ordre de les aules, es té en compte la participació de l’alumnat en tasques mediambientals més enllà de la seva pròpia aula.

En aquest primer trimestre cada classe de 3r, amb els seus respectius tutors, van fer originals dissenys per als nous contenidors d’escombraries de la cantina i el pati. Durant el mes de desembre ja s’ha començat a treballar a pintar alguns contenidors. 3r C i 3r D han guanyat el disseny de 2 contenidors cadascun i 3r D, d’un.  Els nois i noies de tercer, i gràcies a  l’ajuda de la seva professora de visual i plàstica, mitjançant la tècnica del grafit, estan fent un gran treball que lluirà al segon trimestre.

Els alumnes també han col·laborat en la reutilització de materials a través del guarniment de passadissos nadalencs amb materials preferentment reciclats, com ampolles de plàstic, taps, paper d’alumini… La decisió de l’aula guanyadora ha estat difícil, ja que els alumnes han estat molt creatius, com es pot veure en les manualitats que hi ha a les portes i parets dels passadissos de 3r. Finalment, l’aula guanyadora ha estat 3r D, seguida de molt a prop per 3r C. Felicitats a tots els cursos de 3r per la seva implicació.

Després de fer una valoració global de les feines realitzades per les classes de 3r en el primer trimestre, ja tenim aula guanyadora: felicitats als alumnes de 3rD i al seu tutor. Durant el mes de gener tindran el seu merescut premi.

Volem agrair també la col·laboració de tots els alumnes, el suport dels seus tutors i de la coordinadora de tercer per la feina realitzada fins ara i per continuar endavant amb aquest projecte.