LET’S CLEAN UP Aules netes 3r ESO

Els alumnes de 3r d’ESO de les classes C i D han contribuït en el programa Let’s clean up Europe amb accions de neteja i recollida de residus. Let’s clean up Europe és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i per promoure accions de sensibilització, com la que han fet els alumnes de 3r, a través de la recollida de residus en zones properes a l’Institut. S’han recollit un gran nombre de bosses d’escombraries i s’han separat els residus en envasos, paper i cartró, vidres i rebuig.

A més, aquesta acció de neteja els serveix per obtenir punts en el concurs d’Aules netes-Escola Verda que aquest curs s’ha portat a terme també per als alumnes de 3r d’ESO.