XIII Certamen nacional infantil y juvenil de lectura en veu alta

lecturaveualta2017

Avui dimarts 16 de maig, el Paulo M. de segon d’ESO com a representant de l’Aula d’Acollida de l’Institut Gabriela Mistral ha participat a la semifinal del XIII certamen de LVA que ha tingut lloc al Caixa Forum de Barcelona. Ell, juntament amb altres alumnes d’altres centres, pertanyien al grup Timoners que correspon al grup d’alumnes que fa menys de 2 anys que viuen a Catalunya i, per tant, s’escolaritzen amb una llengua totalment diferent a la del seu país d’origen. El nivell ha sigut molt alt i no ha sigut possible passar a la final; no obstant, cal felicitar-lo per l’esforç que ha fet i el bé que ha llegit!

Com podreu veure a les següents fotografies, també hi han anat alguns alumnes de segon d’ESO com a acompanyants. Ens ho hem passat molt bé!

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ