Projecte igualtat.

projecteigualtat2017

Els alumnes de 2n d’ESO, aprofitant el dia internacional contra la violència de gènere, han fet un projecte per potenciar la igualtat de gènere, projecte realitzat des de l’àrea de música. Per concloure’l, els alumnes han realitzat l’exposició d’un eix cronològic amb les compositores i compositors més importants de la història de la música, la qual cosa ha servit als alumnes per trencar amb el mite que tots els bons compositors que hi a hagut al llarg de la història han estat homes; també els ha servit per descobrir moltes dones que tot i no ser tan famoses com els seus companys masculins, han arribat al mateix nivell de qualitat i importància en el món de la música.