Fundació Mona

El divendres 1 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van poder gaudir d’una xerrada per part de la Fundació Mona.

Fundació Mona és un centre de rehabilitació de primats. Un dels seus principals objectius és donar a conèixer el seu treball, ja que els greus problemes als quals es troben sotmeses diferents espècies de primats (extinció, tràfic, maltractament…) es poden solucionar mitjançant la sensibilització sobre la necessitat de protegir la natura i els nostres parents evolutius més propers. A més, també es dediquen a la investigació i formació.

Després de conèixer els principals objectius de la Fundació es van tractar temes relacionats amb la desforestació, el maltractament animal i de persones i la salut, com l’oli de palma i el mineral Coltan.

Per acabar l’activitat, els alumnes van poder participar d’un joc de rol,tot exercint diferents papers implicats en la resolució de problemes que els permetin assolir responsabilitats com a consumidors.