Estand de l’AMPA de l’Institut Gabriela Mistral

standv2

L’AMPA de l’Institut Gabriela Mistral va participar en la Mostra d’Entitats dins de la Festa Major d’Hivern de Sant Vicenç dels Horts amb un estand. Amb la col·laboració d’alumnes de 2n i 4t d’ESO, es van fer tallers i es van vendre alguns articles per recollir diners per a les colònies del Treball de Síntesi de 2n ESO i la sortida de fi de curs de 4t ESO. A l’estand també es podien veure algunes produccions dels alumnes, així com l’oferta educativa que ofereix l’Institut.
Recordeu que podeu seguir la nostra actualitat, també, a través del Twitter i el Facebook