XII Cangur de la SCM (2017)

xxiicangur2017

El passat 16 de març, en el marc de la convocatòria de l’associació internacional Le  Kangourou sans Frontières, es van dur a terme  en el nostre centre les proves Cangur 2017 que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.

L’objectiu d’aquestes proves és acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar-los el seu interès.  Continuant amb aquest propòsit i com a novetat respecte l’any passat,  aquest curs també les han realitzat els alumnes de primer, segon i tercer d’ESO. Per tant, el nombre de participants ha estat de 89 a 1r d’ESO, 85 a 2n d’ESO, 91 a 3r d’ESO, 38 a  4t d’ESO, 27 a 1r de batxillerat i 21 a 2n de batxillerat.

A continuació, podreu observar els noms dels alumnes  que han quedat primers de cada nivell, els quals han estat reconeguts pel departament de matemàtiques mitjançant l’entrega d’un  premi i del diploma corresponent.

Nivell

Alumne

1r d’ESO

Lusi Rihawi Al Saadi

2n d’ESO

Ainhoa Pellejero Valle

3r d’ESO

Aleix Zaporta Trippa

4t d’ESO

Yousra Temsamani Aoulad Si Kaddour

1r batxillerat

José Cristian Rodríguez Suárez

2n de batxillerat

Anthony Rodas Vidaure

Des del departament de Matemàtiques els felicitem per haver obtingut la qualificació més alta de l’institut.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ