Guanyadors d’Aules Netes i Educades del 2n trimestre

Ja tenim els guanyadors d’Aules Netes i Educades del segon trimestre que acaba de finalitzar. Són 1r C i 2n E. Felicitats als alumnes i a les seves tutores. Els merescuts premis són:

• 1r C. Pedals al parc a Sant Joan Despí. 18/04/18
  • 2n E. Les dunes litorals: un ecosistema viu a diferents platges. 20/04/18

L’activitat que realitzaran els alumnes de primer els permetrà descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d’un espai verd urbà mentre es fa ús d’un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.

Els alumnes de segon podran gaudir d’una visita guiada a un espai natural amb uns ecosistemes molt especials, situats al litoral de les platges del Prat de Llobregat, Viladecans, Gavà i Castelldefels.