Exposició del projecte Recuperem el món

El dimarts 4 de desembre els alumnes de 1r d’ESO van exposar, per a les famílies, el treball realitzat durant el 1r trimestre en el projecte Recuperem el món.

En aquest projecte, ambientat en un món destruït per la irresponsabilitat humana, els alumnes començaren treballant sobre la supervivència garantint cinc aspectes bàsics com l’aire, l’aigua, l’alimentació, el refugi i l’energia. En una segona part treballaren sobre la sostenibilitat del nou entorn incidint en la gestió de residus i en la reducció, reutilització i reciclatge de matèries primeres. En una tercera part del projecte, treballaren sobre l’organització de la nova societat tenint en compte aspectes com el sistema polític, el tipus de societat, l’educació, la cultura i l’evolució d’aquests aspectes al llarg de la història. A l’última part del projecte, van aplicar tots els coneixements adquirits i van dissenyar un poble sostenible i amb tots els serveis necessaris per a la nova societat.
Volem agrair la gran participació de les famílies a l’exposició del projecte, en què van poder veure de primera mà tot l’esforç i treball que han realitzat els seus fills durant aquest projecte.