Quina tela

Dilluns passat els alumnes de 1r A, 1r B i 1r C van participar al taller Quina tela, organitzat per la coordinació de Medi Ambient. Els companys de 1r D i 1r E el realitzaran el proper dilluns dia 3 de desembre.
L’activitat els ha permès aprofundir sobre l’origen i la confecció de la roba que utilitzem diàriament i aprendre com podem reduir i prevenir la generació de residus tèxtils a través, per exemple, dels mercats d’intercanvi.

També han gaudit d’un taller de fabricació d’un portaentrepans, reutilitzant una peça de roba mentre parlaven dels beneficis de no utilitzar el paper d’alumini. Molts alumnes hi han volgut fer dibuixos i/o posar-hi el seu nom i tots se l’han endut cap a casa. Ara només queda fer-lo servir!