Accés a la plataforma Legiland

Des de la Biblioteca de l’Institut us volem comunicar que la plataforma Legiland ha donat accés a tots els alumnes de l’ESO! Aquesta plataforma web està pensada per a Primària i Secundària i motiva els teus alumnes a llegir i millorar la seva comprensió lectora mitjançant la gamificació.

A la plataforma trobareu un munt de llibres als quals podeu accedir mitjançant l’aplicació de les biblioteques municipals “eBiblio”, podreu contestar els qüestionaris que hi ha de cada capítol i guanyar punts!! També trobareu concursos i reptes! Podreu accedir a les valoracions dels llibres que fan alumnes de tota Catalunya, recomanacions de llibres i podreu modificar el vostre avatar amb els punts aconseguits. Podeu fer equips de lectura i participar en concursos per guanyar més punts.

Els tutors us facilitaran les vostres dades d’accés i els tutorials que també es troben a la plataforma.

Recordar-vos també que al blog de la Biblioteca del centre també podeu trobar llibres per llegir de forma digital, articles, exposicions virtuals, i està oberta la secció Activitats on podeu participar en la creació d’un conte i enviar-lo a mediateca@insgabrielamistral.cat, els penjarem al blog!

Espero que gaudiu la plataforma i que aprofiteu les vacances de Setmana Santa per llegir i descobrir nous mons!