Visita d’exalumnes

El passat dimecres 6 de febrer vam rebre la visita d’exalumnes de Batxillerat del nostre centre que estan ja a la Universitat o cursant un cicle formatiu de grau superior, un parell al nostre mateix institut. A les nou de matí van fer una xerrada d’orientació als alumnes de 4t d’ESO que estan arribant al final d’una etapa i han de decidir sobre el seu futur acadèmic i posteriorment van participar en una taula rodona amb els alumnes de 2n de Batxillerat.

La taula rodona que repetim cada any permet els nostres alumnes conèixer les experiències que han tingut els companys un cop han deixat el Gabriela per realitzar estudis superiors i reben consells sobre com han d’afrontar les Proves d’Accés a la Universitat i la seva entrada posterior a un grau universitari o a un cicle formatiu de grau superior.

Les dues experiències han estat molt positives i segur que repetirem el curs vinent. Des d’aquí volem agrair a la Sara, el Jamal, la Maria, l’Alba, la Rocío, el Ricardo, el Kevin i el Joel la seva visita.