Visita al Cosmocaixa

cosmocaixa2017

El passat 7 de març, els alumnes que cursen Ciències per al món contemporani de 1r de Batxillerat van visitar el Cosmocaixa a Barcelona.

Després de la visita al Cosmocaixa, els alumnes del batxillerat social van completar la sortida amb una projecció al planetari del museu sobre l’univers i els del batxillerat científic van fer un taller organitzat per Irsicaixa (Institut de recerca de la Sida) on van treballar com es desenvolupa una vacuna per a la Sida.

Cal destacar que l’Irsicaixa, dirigit pel doctor Bonaventura Clotet, és un institut de referència internacional per a l’eradicació del VIH/Sida i que recentment ha presentat la primera vacuna terapèutica que ha aconseguit aturar la malaltia en 5 pacients sense l’ús d’antiretrovirals.