Viatge a Londres 2n Batx

london2016

Els alumnes de segon de Baxillerat han fet un fantàstic viatge a Londres de quatre dies i tres nits i han conegut els llocs més característics de la city durant el Nadal. La decoració dels carrers era espectacular i els llocs visitats impressionants. L’acomodació a l’hotel Royal National a Russel Square ha estat magnífica per la seva proximitat al metro i a nombroses parades de bus.

Durant els dies que han estat a Londres han pogut visitar molts llocs. El primer dia, els alumnes van poder veure la zona de Portobello i la zona West End del centre de Londres: Soho, China Town, Picadilly Circus, Regent Street i també la famosa tenda de juguines Hamleys.

El segon dia van començar amb la visita al Changing Guard de Backingham Palace, als jardins de Green Garden. Seguidament, van passejar pel James’s Park, un dels parcs reials més antics del centre de Londres i, posteriorment, es van dirigir cap al palau de la guàrdia reial, passant per Down Street 10 fins a arribar a Webminster per visitar el London Eye, el Big Ben i veure la Webminster Cathedral. A la vesprada, van anar a la Winter Wonderland, fira de Nadal plena de llum, color i atraccions per als joves, els turistes i les famílies londinenses, que la feien al Hyde Park.

El tercer dia van visitar la peculiar zona de Camden Market on van fer la compra de souvenirs i van degustar una especialitat culinària de les moltes que podem trobar en aquest bouroughmarket. A la tarda, van visitar The Natural History Museum, un dels museus més estimats pels londinenses i del qual se senten molt orgullosos. Seguidament, van passejar per davant del Harrods mentre es dirigien cap al London Tower.

L’últim dia,  els alumnes van visitar el famós British Museum, en especial la zona de l’antiga Europa, Roma, Mesopotamia, Egipte i Grècia. Després, van tenir temps per fer les seves compres a l’Oxford Street i, finalment, ja van marxar cap a Luton Airport.

En resum, ha estat un viatge tan ple d’emocions i satisfacció que cap dels membres del grup escolar del Gabriela Mistral oblidarem i sempre voldrem ‘to go back to London, specially at Christmas’.

Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ