Sopar “de cine” comiat de segon de Batxillerat

El passat divendres 31 de maig va tenir lloc el sopar de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat a la sala d’actes de l’institut, decorada per a l’ocasió amb la temàtica dels musicals pels alumnes de 1r de Batxillerat.

L’acte va permetre la trobada dels alumnes amb professors i exprofessors que han tingut al llarg dels seus estudis de secundària.

Abans del sopar, els alumnes i professors assistents es van convertir en actors per un dia participant en el rodatge d’una pel.lícula de cinema clàssic “La guerra del swing”, una activitat organitzada per Cheap Films que ens va permetre fer-nos un tip de riure.

Des d’aquí volem agrair l’aportació de l’AMPA que va permetre la realització de la pel.lícula, i la implicació dels alumnes de 1r de Batxillerat que van fer possible que la festa fos un èxit. Felicitats per la vostra feina!