Sopar comiat 2n batxillerat

El passat divendres 29 de maig va tenir lloc el sopar de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat, una altra promoció que aviat deixarà l’institut per iniciar noves aventures.

Alumnes, professors que encara estem al centre i d’altres que ja no hi treballen però que han estat part important en la formació d’aquesta promoció ens vam reunir per sopar i celebrar el final d’una etapa i el començament d’una altra. Només ens resta l’acte de Graduació que tindrà lloc el dia 22 de juny a la sala d’actes del centre amb la presència de les famílies dels alumnes.

Podeu veure totes les fotografies fent clic